דרך פשוטה לקבל הלוואה

הלוואות חוץ בנקאיות

אם אתם צריכים הלוואה מחברת מימון חוץ בנקאית בתנאים הוגנים ומשתלמים, תוך מספר דקות באישור קצר ההלוואה תוכל להיות כבר אצלכם אז למה אתם מחכים? הטופס משמאלכם!

האם אתם מחפשים הלוואה מהירה ונוחה לא דרך הבנק? האם הבנק סירב לתת לכם הלוואה ואתם מחפשים פתרון מהיר ויעיל? האם אתם זקוקים לכסף אך לא מעוניינים לפגוע במסגרת האשראי בבנק? אם כן, יש לנו מגוון פתרונות עבורכם!

אנו מספקים מענה מהיר ואיכותי בנושא הלוואות חוץ בנקאיות ונשמח לסייע לכם להתאים את ההלוואה הנכונה והמתאימה ביותר לדרישות ולצרכים שלכם. מלאו פרטים באתר ובתוך זמן קצר כספי ההלוואה יגיעו אליכם!

 

הלוואות חוץ בנקאיות
מלאו פרטיכם
לבדיקת זכאות להלוואה

הלוואה חוץ בנקאית - ללא פגיעה במסגרת האשראי

הלוואה חוץ בנקאית אינה פוגעת במסגרת האשראי בבנק וזה יתרון משמעותי עבור כל אדם.

כאשר לוקחים הלוואה מהבנק הרי יש לכך השפעה ישירה על האובליגו ובמהרה מוצא עצמו לוקח ההלוואה תחת לחץ מהבנק לחזור למסגרת האשראי והוא עלול להתקשות בניהול ההוצאות השוטפות.

לכן, רבים פונים לחברות המימון החוץ בנקאיות, ביניהן חברות האשראי, חברות הביטוח המחזיקות בכספי הפנסיה וחברות המימון הפרטיות אשר פועלות עם היתר מטעם משרד האוצר ולכן הן נמצאות תחת פיקוח.

אמנם, יש עוד אפשרות לקחת הלוואות חוץ בנקאיות באמצעות פניה לחברות מימון הפועלות בשוק האפור אך חשוב לדעת כי חברות מימון אלה אינן מפוקחות והן פועלות ללא היתר, ולכן הן מציעות הלוואות עם ריבית גבוהה ותנאי פריסה נמוכים, לרוב בין 3-6 חודשים.

הלוואה נפוצה מחברות מימון חוץ בנקאיות - ללא עזרת הבנקים

הלוואות ממקור שאינו בנקאי הן ההלוואות הנפוצות ביותר והן מיועדות לאנשים פרטיים, שכירים ועצמאים ולחברות.

באמצעות שיחת טלפון אחת או מילוי טפסים קצר ניתן לקבל את כספי ההלוואה ישירות לחשבון הבנק או בשיק או במזומן, בהתאם למדיניות חברת המימון אליה פונים בשביל לקבל את אותן הלוואות חוץ בנקאיות.

כדאי לדעת כי לאחר פתיחת שוק ההלוואות לתחרות החלו חברות האשראי, חברות הביטוח וחברות מימון פרטיות להציע לאנשים פרטיים ולעסקים הלוואות שאינן פוגעות במסגרת האשראי (אובליגו) בבנק וללא תהליך ביורוקרטי מסואב וארוך כפי שנהוג בבנקים.

מחברות הביטוח ניתן לקבל הלוואה על חשבון כספי הפנסיה ובהתאם למגבלות ולתנאים הנהוגים בחברת הביטוח, בחברות האשראי ניתן לקבל מגוון הלוואות ישירות לבנק או על כרטיס האשראי אך חברות המימון הפרטיות מציעות אפשרת מהירה ביותר וניתן לרוב לקבל את הכסף במזומן או בהמחאה.

מעוניינים בקבלת הלוואות דחופות? לחצו כאן - הלוואות דחופות לקבלת מידע נוסף לגבי מסלול זה ודרכי הצטרפות.

הלוואה חוץ בנקאית בפיקוח - פתרון נוח ומהיר

הלוואות שאינן מתקבלות מהבנק נמצאות תחת פיקוח ולכן תנאי הריבית הנהוגה בהן ידועה מראש ויש כתובת אליה ניתן לפנות.

לכן, כדאי להיזהר מקבלת הלוואות חוץ בנקאיות בשוק האפור שאינן נמצאות בפיקוח ועלולים להסתבך עם גורמים פליליים.

הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר באמצעות מילוי הטופס ואנו נדאג לשוב אליכם במהירות עם מגוון הצעות להלוואות משתלמות בתנאים נוחים והוגנים. השאירו עכשיו פרטים באתר וקבלו את הכסף במהירות!

מורים וזקוקים לקבלת הלוואות למורים? הגעתם למקום הנכון.. הקליקו בקישור לקבלת הלוואות למורים בתנאים מיוחדים!

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.