דרך פשוטה לקבל הלוואה

עו"ד דין פלילי להלוואות

כדי לקחת הלוואה מהבנק, כדי לפתוח חשבון בנק, כדי לבצע כל דבר שנחוץ לנו בבנק אנחנו זקוקים להראות אישורים ואסמכתאות שאנחנו עובדים, כשכירים או כעצמאים. אנחנו צריכים להראות את המקורות של ההכנסות שלנו אחרת לא נוכל לקבל מהם שום שירות שכרוך בהלוואות ואשראי, למשל.

במקרים שבהם אנחנו זקוקים להלוואה אנחנו מחויבים להראות תלושי שכר של מקום העבודה שלנו, שבהם כתובות לא רק ההכנסות שלנו אלא גם כמה זמן אנחנו עובדים שם ומהן הזכויות שצברנו, כדי להראות לבנק שמדובר באדם שיש לו יכולת החזר של ההלוואה שלו אחרת לא תוכלו לקבל הלוואה משום שבנק.

הלוואה מיידית תוך שעה
מלאו פרטיכם
לבדיקת זכאות להלוואה

זיוף תלושי שכר ותפקידו של עו"ד פלילי בעבירה

יש כמה וכמה מטרות לזיוף תלושי שכר, וחלקן מיועד לצורך קבלת הלוואות בבנק. למרבה הצער, כל עו"ד פלילי מוביל יוכל להצביע על כך שיש כמה וכמה חברות שיודעות לזייף תלושי שכר למטרות אלה, אם לצורך קבלת תשלומי אבטלה שאינם מגיעים לאדם ואם לצורך קבלת הטבות מסוימות.

במקרה זה אנחנו מדברים על זיוף תלושי שכר לצורך קבלת הלוואה מהבנק, שהיא עבירה פלילית לכל דבר.
מדובר במרמה וניסיון להוציא דבר במרמה ולקבל כספים במרמה, כך שבמקרה זה, אם יתברר הדבר מדובר בעבירה פלילית שדינה עונשים כבדים מאוד והכתמת השם הטוב שלכם. זה ברור לכל עו"ד פלילי שעוסק בכך ומייעץ ללקוחותיו בעניין זה.

חברת פור יו מעניקה הלוואות אונליין דרך האינטרנט וקבלת הלוואה תוך מספר שעות. לחצו לקבלת הלוואות אונליין כאן.

מה לעשות עם תלושי שכר מזויפים?

ראשית, העצה הטובה ביותר היא לא להיכנס לזה כלל.
זה לא משנה עד כמה אתם לחוצים וזקוקים לעזרה, הסיכויים שתיתפסו הם גדולים מאוד עד ודאיים כמעט.

אין מקרים רבים, סביר להניח, שבהם הצליחו אנשים בסופו של דבר להתחמק מכך, משום שאם אתם לוקחים הלוואה היש להחזיר אותה וכאשר אין מסוגלים לעמוד בפירעון התשלומים עליה הדבר מתגלה בחקירה פשוטה שהבנקים מבצעים בסופו של דבר.

כך שעו"ד פלילי יוכל לומר לכם שנוסף על ההליך המשפטי בגלל אי פירעון ההלוואה, עוד יתוספו לכך גם הליכים פליליים בגלל הוצאת הכספים במרמה. זה לא משהו שתרצו להסתבך אתו ולהוסיף לעצמכם תסבוכת פלילית שעוד תקשה עליכם להתפרנס ולהחזיר את החובות בעתיד.

מתחתנים וזקוקים לקבלת הלוואות לחתונה? היכנסו אל - הלוואות לחתונה לקבלת ההלוואה.

מרמה מקשה על החיים

במקרה של רישום פלילי בגלל מרמה זה הולך אתכם לכל החיים וכן גם מקשה עליכם להתקבל לעבודה בכל מקום שבו נדרשת תעודת יושר, או במקומות שבהם יש אפשרות להתקבל לעבודה אבל דווקא סעיף המרמה בכספים הוא המכשול העיקרי.

עו"ד פלילי נחוץ לכם אם כך מהרגע הראשון של התסבוכת ולכן מומלץ לכם שלא להגיע לידי הזדקקות לזיוף תלושי שכר, אלא למצוא חלופות חוקיות והגיוניות יותר למימון שנזקקתם לו מלכתחילה.זה לא משהו שאפשר לתקן בכל מקרה בעתיד עם מחיקת הסעיף לחלוטין, אלא יישאר ככתם על שמכם הטוב.

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.