דרך פשוטה לקבל הלוואה

מסלולי מימון לרכישת נדל"ן

מסלולי מימון לרכישת נדל"ן - מהן האפשרויות העומדות בפניכם?
למרות שעדיין, כיום, משכנתאות בנקאיות נחשבות לערוץ המימון העיקרי לרכישת נדל"ן, עם השנים, אנחנו מגלים עוד ועוד אפיקי מימון, אשר ממלאים את פונקציית מימון רכישת נדל"ן, קניית דירה למגורים או כהשקעה או רכישת קרקעות חקלאיות לא פחות טוב ממסלולי המימון המסורתיים, המשכנתאות.

הלוואה מיידית תוך שעה
מלאו פרטיכם
לבדיקת זכאות להלוואה

הלוואות בנקאיות - משכנתא, משכנתא שנייה או הלוואה בנקאית שאיננה משכנתא

את המשכנתאות הראשונות והשניות, בוודאי שאין צורך להציג לכם, מאחר ובמשך שנים רבות הן משמשות כאפיק המימון העיקרי להשקעות הנדל"ן המתנהלות בארץ.

הלוואות שאינן משכנתא (גם אם מקורן בבנק) יכולות להוות את ערוץ ההון הראשוני, כאשר מדובר ברכישת נכס נדל"ני או קניית קרקעות כהשקעה.
בחלק גדול מהמקרים, כאשר הון עצמי מצטרף למשכנתא, יורד גובה ההחזרים החודשיים שלה באופן ניכר. ובמקרים בהם הריבית על ההלוואה (שאיננה משכנתא) הינה נמוכה באופן ניכר מזו שעל המשכנתא, בכלל תצליחו לחסוך בתשלומי ההחזר.

יתרונן של רוב ההלוואות הללו הן כי הן מאופיינות בתנאי החזר נוחים יחסית ובאפשרויות הצמדה מגוונות, אולם, אחרי הכל, מדובר בבנק, ולכן, לעיתים, יהיה מדובר בהליך ביורוקרטי לא קצר ובתנאים כדרישה לביטחונות, ערבים וכד', כאשר יש לזכור, כי טובתו של הבנק עומדת מול עיניו, ולא בהכרח טובתכם-אתם.

מעוניינים בקבלת הלוואות בהחזר צ'קים בתנאים מדהימים? היכנסו אל הקישור - הלוואות בהחזר צ'קים והצטרפו עוד היום לשירות לקבלת הלוואה מהירה ומיידית.

הלוואות חוץ בנקאיות הניתנות על ידי גופים חיצוניים

מזה שנים רבות מוצף השוק בחברות שונות המציעות הלוואות לנזקקים להם.
בשנים עברו, חלק מחברות אלה הופעלו על ידי גופים שאינם "לגאליים" וכונו "השוק האפור". אנחנו מדגישים, כאשר אין המדובר בחברות מסוג זה!

מולן, ישנן חברות חוץ בנקאיות אמינות רבות, המתמחות בתפירת ההלוואה המתאימה לכל סוג מטרה, השקעה או רכישה. יתרונן הגדול של הלוואות מסוג זה, הוא, כי, בניגוד להלוואות השונות הניתנות דרך הבנקים, הלוואות אלה אינן פוגעות במסגרת האשראי של חשבון הבנק של הלווה, ולמעשה, הן מתנהלות במקביל לחשבון ולא "בתוכו".

- מעוניינים בקבלת הלוואות לטיול החלומות שלכם? גם אתם צריכים לפעמים לעשות הפסקה ולקחת חופשה. אז היכנסו אל הקישור הבא - הלוואות לטיול ותיהנו מקבלת הלוואה בריבית נמוכה עד כאפסית!

הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית - מה צריך לבדוק?

אין זה משנה אם אתם לוקחים את ההלוואה שלכם בבנק או באפיק מחוץ לו, הדברים החשובים ביותר לבדוק בכל הצעה כזו הם הריביות (וההצמדה שלהן) ותנאי ההחזר. לעיתים קרובות מידי, לווים מעריכים את יכולת ההחזר שלהם כגבוהה מכפי שהיא במציאות, ועד מהרה, תוך מספר תשלומים, הם מגלים, כי לאחר תשלום ההלוואה, לא נותר בידיהם די כסף כדי לחיות ברווחה במשך שאר החודש.

לכן, כאשר חושבים על לקיחת הלוואה, משכנתא או כל דרך אחרת לממן רכישת נדל"ן או קניית קרקעות, יש מלכתחילה לשבת בראש שקט ולמצוא את שביל הזהב בין תשלומים קטנים שימשכו אינספור שנים (ויצברו ריבית, כמובן) ובין תשלומים ענקיים, שאמנם יסתיימו מהר יותר, אבל יכריחו אתכם "להתכלב" לאורך כל תקופת החזר ההלוואה.

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.