דרך פשוטה לקבל הלוואה

הלוואה למימון התואר

התחלתם לימודים או שאתם בדרך להרשם ללימודים אקדמיים?כנראה שגם אתם תתקלו בהתלבטות במוקדם או במאוחר, כיצד לממן את התואר שלכם.

במציאות שבה יוקר המחייה גבוה ומכללות פרטיות יכולות לגבות עשרות אלפי שקלים בשנה עבור דמי לימוד הדאגה כיצד לממן את הלימודים ולהשאר עצמאיים היא שאלה של ממש אצל צעירים בישראל. אז איך בכל זאת ממנים את הלימודים בלי למצוא את עצמכם עם מינוס ענק בבנק? הנה סקירה של מספר דרכים.

 

הלוואות לתואר ראשון וללימודים
מלאו פרטיכם
לבדיקת זכאות להלוואה

בררו לגבי מלגות לתואר ראשון

כמעט בכל מוסדות הלימוד האקדמיים תמצאו את האופציה לממן את הלימודים באמצעות מלגות לתואר ראשון. מלגות אלו מבוססות על כך שמוסד הלימוד משלם חלק משכר הלימוד בעבור התנדבות כלשהי שעושה הסטודנט (למשל מלגת פר"ח המפורסמת שרותמת סטודנטים ללוות ילדים ממשפחות בסיכון).

מלגות אחרות מבוססות על ציונים גבוהים והצטיינות בלימודים או בבחינה הפסיכומטרית המאפשרים קבלת מלגה על בסיס הצטיינות. בחלק מן המוסדות, מלגה כזו מוצעת רק מהשנה השנייה והלאה ללימודים ונועדה לעודד סטודנטים להשקיע בלימודיהם. לכן, חשוב לברר את הנושא בטרם מגישים מועמדות.

עוד מלגות מתבססות על סוג השירות הצבאי- מלגות לחיילים לוחמים וכן קיימות מלגות המיועדות ליוצאי עדות מסויימות ועולים חדשים אשר המדינה מעוניינת לסייע להם להתקדם וללמוד. כאמור כל מוסד מחזיק את אופציית המלגות שלו ויש לברר בנושא באופן פרטני.

וותרו קצת על הפרטיות ובלו יותר זמן איכות במגורים אצל ההורים

יתכן שאולי זו נשמעת הצעה מוזרה. אחרי הכל צעירים רבים בגילאים של 20+ כבר חושבים קדימה ורוצים את העצמאות שלהם ולכן לרוב יגורו בשכירות מחוץ לבית ההורים. אך אם אתם חוששים לגבי נושא שכר הלימוד, אולי כדאי לחשוב פעמיים על היציאה מבית ההורים.

ב-3 שנות התואר תוכלו לחסוך לא מעט כסף אם תישארו לגור אצל ההורים. לא רק שתחסכו את תשלום השכירות החודשי, אלא גם תחסכו על קניות של מצרכים ואוכל, ולמעשה מרבית ההוצאות שלכם יסתכמו בבילויים ותשלום על הלימודים. בצורה הזו, ניתן להתרכז בתשלום ועדיין להישאר עם עודף בתום תקופת הלימודים, שלא לדבר על כך שתוכלו להתרכז בללמוד במקום בסידורים ובישולים לעצמכם.

מחפשים הלוואות ללימודים בריביות אפסיות? היכנסו אל עמוד - הלוואות ללימודים, קראו על מסלול זה באתר ומלאו פרטיכם לקבלת שירות מהיר מחברת פור יו.

הסדרי מימון והלוואות ללימודים

עוד אופציה למימון הלימודים מעבר למלגות או להשאר לגור אצל ההורים היא להעזר בהסדרי מימון או הלוואות ללימודים. הסדרי מימון לרוב ניתנים גם במוסדות הלימוד עצמם ועובדים בשיטה בה ניתן סכום מסויים בתחילת הלימודים ולאורך 3 שנות הלימוד השלמות עד לתום התואר, קיים תשלום בסכום קבוע שנועד לכסות את מלוא הסכום. כאמור, אופציה כזו לעיתים יכולה להיות צמודה לריבית והצמדה ואז המימון הופך לדבר יקר יותר ממה שתוכנן בתחילה.

אופציה אחרת למימון שלא מהחשבון האישי, היא באמצעות הלוואה חוץ בנקאית ללימודים. הלוואות ללימודים ניתן למצוא אצל מגוון חברות פרטיות בתחום וכן אצל חברות האשראי.

הלוואה זו לרוב ניתנת בתנאים טובים יותר מהלוואה רגילה של הבנק ונועדה לסייע לעמוד בסכום שכר הלימוד המבוקש לכל שנה בנפרד או לכל תקופת הלימודים.

לרוב באמצעות ייעוץ אישי ניתן לפרוס אותה בצורה נכונה ונוחה שלא תעיק על הכיס יותר מדי,  אך שוב יש לבדוק היטב ממי לוקחים את ההלוואה ומה תנאיה והאם יש עליה ריבית והצמדה.

לסיום, אם אתם לומדים במקצוע שאינו מאפשר לכם לשלב עבודה לצד הלימודים, או שאתם מעוניינים להשקיע יותר בלימודים ופחות במימון שלהם, עומדים למענכם אפשרויות רבות למימון התואר שלא על חשבונכם או בשיתוף חלקי שלכם יחד עם גורם חיצוני.

חשוב לנסות להגיש מועמדות לאופציות הללו או לברר לגביהן שכן הם יכולים לחסוך מכם הרבה לחץ מיותר ולאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת- סיום הלימודים בהצלחה.

- זקוקים לקבלת הלוואות דחופות עבור הלימודים או כל מטרה אחרת? היכנסו אל - הלוואות דחופות לקבלת מידע נוסף על המסלול והצטרפות לשירות.

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.

חדש באתר פור יו

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר פור יו 💝