דרך פשוטה לקבל הלוואה

זכאות להלוואה

זכאות להלוואה - אם אתם מעוניינים בלקיחת הלוואה עליכם לבדוק תחילה האם אתם עומדים בקריטריונים החשובים של הבנקים או של החברות החוץ בנקאיות המעניקות שירותי הלוואה. לכל גוף פיננסי ישנם נהלים ברורים המגדירים זכאות להלוואות.

בדיקת זכאות להלוואה
מלאו פרטיכם
לבדיקת זכאות להלוואה

בדיקת זכאות להלוואה מהבנק

לקיחת הלוואה מהבנק היא הליך משמעותי עבור כל אדם במהלך חייו. לפני לקיחת הלוואה בודק הבנק את מידת זכאות להלוואה בהתאם למצבכם הפיננסי.

זכאותכם להלוואה נבדקת באופן מעמיק על ידי הבנק וכרוכה בהגשת טפסים ומסמכים, בדיקת ההכנסה השוטפת שלכם אל מול ההוצאות, בדיקת חשבון האשראי שלכם, הנכסים שברשותכם ועוד קריטריונים נוספים.

לאחר בדיקות אלו ישקול הבנק האם אתם זכאים להלוואה ואם התשובה חיובית יקבע הבנק את גובה סכום ההלוואה המקסימלי שביכולתכם לעמוד בו.

מעוניינים בקבלת הלוואות לחתונה בתנאים מדהימים? היכנסו אל - הלוואות לחתונה והצטרפו לשירות בריביות ופריסות תשלומים נמוכות ביותר!

זכאות להלוואה מחברות אשראי

לקיחת הלוואה מחברות האשראי מעמידה בפני הלווה תהליך שונה לגמרי. חברת האשראי גם היא בודקת את מצבכם הפיננסי אך באופן מעמיק פחות מאשר הבנקים. חברות האשראי מאפשרות הלוואה עד גובה סכום מסוים של אחוזים ממסגרת האשראי שלכם. זכאות להלוואה מחברות האשראי מותאמת לנהלים הנקבעים על ידי כל חברת אשראי באופן אינדיבידואלי.

התייעצו עם חברות ההלוואה המתאימות לכם על מנת למצוא את עסקת ההלוואות המשתלמת ביותר עבורכם.

חברות ביטוח

זכאות עבור הלוואות דרך חברת הביטוח נמדדת גם היא על פי פרמטרים שונים. ישנן הלוואות המותאמות במיוחד לסוגי אוכלוסייה שונים כמו נכים, נכי צה"ל, חיילים, בעלי עסקים ועוד. כמו כן חברות הביטוח מאפשרות הלוואות לכל מטרה ויש לבדוק היטב את זכאותכם להלוואה על פי הקריטריונים שמעמידות חברות הביטוח השונות.

חברת הלוואות פרטית

תהליך לקיחת הלוואה דרך חברת הלוואה פרטית לרוב תהיה פשוטה יותר מבחינה בירוקרטית. רוב חברות ההלוואה הפרטיות מעניקות שירותי הלוואה בסכומים נמוכים יותר מאשר חברות הביטוח וחברות האשראי.

בנוסף הריבית של חברות ההלוואה הפרטיות תהיה גבוהה יותר מהריבית שמציע הבנק.
זכאות להלוואה דרך חברת הלוואות פרטית היא קלה ונוחה יותר מאחר וחברת ההלוואות הפרטית אינה מקיימת בדיקה פיננסית מעמיקה בחשבון הבנק של הלווה.

הקפידו לבדוק היטב את זכאותכם להלוואה, התייעצו עם חברות ההלוואה המתאימות לכם על מנת למצוא את עסקת ההלוואות המשתלמת ביותר עבורכם.

על מנת שתוכלו להנות מקבלת הלוואה ובדיקת זכאותה דרך חברתנו, מלאו את פרטיכם באתר ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם עם מגוון הצעות. היכנסו עכשיו למילוי השאלון !

תפריט נגישות

ברכות, לפי נתוניך הראשוניים, הנך זכאי/ת להמשך בדיקת הזכאות!

יש למלא אחר השאלון הבא בכדי שנציגנו יוכלו לתת לכם את השירות הטוב ביותר בהתאם לנתוניכם.